Brunkullan

Brunkullan har skickat lite teprover till oss, så ikväll bjöd vi över Moa som kom och hjälpte oss bedömma två olika tesorter.

Svart Vinter Kryddte, krav-märkt.

Moa: "Helt klart ett vinterte. Skitgott!"
Jag, Kicki: "Mysigt!"
Pether: "Smakar vanilj. Jag gillar det!"

Passar absolut till dessa kyliga dagar vi har nu!!


Grönt te örtig citron, krav-märkt.

Moa: "Ett fräscht te!"
Kicki: "Luktar godomligt! Vansinnigt gott!"
Pether: Fräscht och friskt! Gott!"

Ett te att avsluta kvällen med! Ett te man myser till och myser med! Lugnande.

HÄR köper du deras te online:
http://www.brunkullan.com/se/

Ps. Det kommer mera! :)
2009-12-17 @ 22:18:13 Ekogatan testar! Permalink


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh va mysigt med the provning! Jag älskar deras theer, sist köpte jag rött höstthe och grönt the, kravmärkt! Ska tävla senare när jag har tid! Kram



pst..Kommer en ny tävling på min blogg idag så håll utkik ;)

2009-12-18 @ 07:31:50
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback