Ekogatan testar..


Greenly är en helt naturlig, ekologisk och KRAV-märkt fruktdryck. Utan aromer, konserveringsmedel och färgämnen har du bara en sak kvar – naturligt god smak. Dricker du en flaska Greenly kan du vara säker på att svartvinbär smakar svartvinbär och fläder smakar fläder, inget annat. Greenly finns både med och utan kolsyra.


Har testat Greenly fläder/lime tidigare och den var god!
Lite väl söt för min smak, men ändå en bra dricka om man är sugen på läsk. 7/10p.
Nu måste jag testa två smaker till så man vet :)
Greenly granatäpple och greenly tranbär/svartvinbär.

Kommer dock inte smaka dom nu de närmsta dagarna eftersom jag ramlade ihop igår och vet inte om det var pga magkatarren eller något annat, avstår då från sånt tills jag mår bättre!
Tur för mig att jag gillar vatten :)


Någon som smakat dessa?
2009-11-10 @ 08:40:08 Ekogatan testar! Permalink


Kommentarer
Postat av: stina

Japp! :) Har jag gjort sedan ett år tillbaka och de är fortfarande favoriter om man är akut törstig när man är i affären :)

2009-11-10 @ 20:23:19
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Finns dom i vanliga affärer? Vad kostar en flaska?

2009-11-12 @ 17:39:49
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback