Hälsoveckan..

Hur gick det nu egentligen? Vad har jag lärt mig?

Jag har lärt mig...

...att inte ta bort choklad ur mitt liv! Men försöka att alltid välja mörk choklad som godis överhuvudtaget. Jag behöver inget annat! (får jag intala mig själv;))

...att inte ta bort kaffe helt ur mitt liv, men fortsätta att knappt dricka det.

..att inte dricka så mycket té.. och inte på kvällar! (eftersom det får mig piggare)

..att försöka äta 5 mål om dagen!
-Det gör att magen inte sparar så mycket eftersom den vet att det snart kommer mat igen! Tyvärr har jag inte varit såå duktig på att äta 5 mål om dagen efter hälsoveckan, tyvärr bara tre mål vissa dagar.

..att om man äter vegetarisk kost får man inte utesluta kolhydrater! Man måste äta pasta,potatis,ris eller bröd till varje vegetarisk måltid. Man behöver det. Lagomt av allt är grejjen.

..att en hälsovecka inte är någon bra grejj om man inte tänkar fortsätta så.. eftersom man lurar systemet i kroppen.
Så istället för en hälsovecka... kör med ett hälsoliv!



Tips!
Ta det sakta men säkert.. bättre att lyckas långsamt, än att misslyckas fort.
Var nöjd över små resultat och våga bli stolt över dig själv!


Våga prova lite nytt så lär du dig att älska mer.

Ät en ordentlig och stadig frukost. Frukosten är det viktigaste målet om dagen!
Målen bör bli mindre och mindre, lättare och lättare genom dagen.

2009-10-01 @ 10:10:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

Vad har du för strl i vanliga fall på byxor? Jag har provat mina andra byxor för att få en ungefärlig strl på byxorna och jag tippar på att det är MAX S i strl på dom. Väldigt små över höfter och lår.

2009-10-01 @ 11:58:46
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback