DO2

"DeoCrystal Spray"

En deodorant för hela kroppen!

- DO2 är desinficerande, dvs hämmar tillväxt av bakterier som orsakar obehaglig svettlukt.
- DO2 har en lätt sammandragande effekt, men låter ändå huden andas.
- DO2 är verkande i minst 24 timmar.
- DO2 innehåller ej alkohol, aluminiumklorid, konserveringsmedel eller parfym.
- DO2 missfärjar ej kläder.
- DO2 är ej testat i djurförsök.

Man fyller flaskan med vatten och sen kan man fylla på flaskan ca. 10 gånger, eller tills kristallerna försvinner.
Räcker ca. 6 månader. 99:- på EJ:s.

DO2 för hela kroppen.

- DO2 är effektiv mot transpiration och svettlukt.
- DO2 motverkar lukt vid inkontinens; spraya i trosan eller på bindan.
- DO2 har lågt pH-värde (3,2) och är därför verksam mot svampinfektioner.
- DO2 hjälper småsår att läka fortare.
- DO2 tar bort dålig lukt i skor.


Japp! Denna har jag köpt :)
Funkade igår.. trots cykeltur och allt!
Jag får återkomma när jag använt den ett tag för att säga hur de går :)



Är detta något du kan tänka dig att testa??


//Kicki
2009-09-21 @ 08:34:25 Djur&Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill prova! :O ;)

2009-09-21 @ 14:27:08
Postat av: Sarah

ABSOLUT! Vad är EJ:s för någonting? Pussåkram!

2009-09-21 @ 15:06:16
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ja det var lite flummigt av mig att inte skriva vart man kan köpa det! EJ:s hälsokostbutik som ligger vid GIII. Eller mellan GIII och gamla bolaget ungefär. :)

Kul att ni vill testa! Funkar jättebra för mig hittills.

2009-09-21 @ 19:46:38
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Annie

Får höra hur du tycker om den efter du använt ett tag så man vet att den är bra! :)



Sv: Ja vi kommer försöka bli gravida tidigast nästa sommar, alltså börja försöka då och det kan ju ta ett bra tag innan det blir något, sen är det ju inte säkert att vi börjar då heller. Men jag vill tidigast att hon ska få ett syskon efter att hon fyllt 3 år! Skulle vara jättekul om vi var gravida samtidigt igen! :) Puss!

2009-09-21 @ 19:56:42
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jag skulle gärna testa :)

Ser framemot att läsa om hur du tycker den är framöver!

2009-09-22 @ 14:54:26
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback