Fina gåvor..

Häromdagen träffade jag min vän Angelica.. hon gav mig en solros och jag vet inte när jag fick något senast som fått mig så glad! Varje gång jag sitter vid bordet tittar jag på blomman och njuter.. tack älskade vän.
Tänk att något så litet kan få en så glad?

Agnes fick ett påskägg av farmor´n sin igår.. jag vart lite nervös och hoppades hårt att det inte var godis där i! När Agnes öppnade ägget såg man.. ägget var fyllt med vindruvor! Helt perfekt! Helt underbart! :D

Agnes ska få ett påskägg av oss också, men det är fyllt med: torkad mango, torkade aprikoser, russin, pumpafrön och lite torkad banan (fast bananen är tyvärr sockrad, men det ser jag bort ifrån denna gång)

2010-04-02 @ 11:03:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

Evangeline fick ett påskägg av momman och moffan med en sugproppsboll och majskrokar, helt perfekt! I påskägget från oss fick hon en liten vattenkanna :) Måste ju inte vara ätbara saker tycker jag! GLAD PÅSK!

2010-04-02 @ 12:14:35
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad det värmer i hjärtat att göra någon annan glad, du är så värd att må bra :)

2010-04-02 @ 22:46:26
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback