Quornfilé m. fetaost

4 portioner



4 st Quornfiléer
1/2 Fetaost frpk
(eller så mycket som man vill ha)
2 msk Cremé fraiche
Soltorkade tomater (4st bitar marinerade)
Honung, flytande
Salt o peppar

Stek på filéerna med salt och peppar.
Blanda fetaost, skivade soltorkade tomater och cremé fraiche
Lägg filéerna i en ungssäker form och ringla på lite flytande honung, lägg sedan på blandningen och in i ugnen på 225°
Klart när det ser klart ut! (ca. 10 minuter)


Potatis och morötter i ugn m. olja, salt, peppar, rosmarin och timjan. (förkokas och kör sedan i ugnen m. kryddor)
2010-04-20 @ 12:56:21 Recept Permalink


Kommentarer
Postat av: stina

åh, mumsigt. men du är väl försiktig med quorn eftersom det är en laboratorieodlad svampprodukt. jag menar så du inte får svamp i magen som jag fick. annars är det gott. jag älskar quornfärsen :)

sojaprodukter är bättre av de vegetariska produkterna.



och angående musen så hade jag fetingångest och bad till gud att den skulle hitta hem :p den var så liten och utsatt ju.

Kramar

2010-04-20 @ 21:01:25
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback