Doft..

Det doftar ljuvligt på toaletten hos oss numera.. köpte en tvål på Naturhälsan som luktar helt underbart.. hon sa dock att den skulle dofta mindre när man använt den ett tag, men för mig gör det då rakt ingenting om den fortsätter lukta såhär! Vi har inte börjat använda den än, för vi ska använda upp skiten vi har kvar sen tidigare nu.

Jag har väl sagt att vi har börjat byta ut lite produkter här hemma nu, passade på när Naturhälsan hade 10% på ALLT!
Köpte en mascara av märket Dermanord 169:- Naturvänlig!
En stoor flaska shampoo för hela familjen för 169:- (tror jag?) Naturvänlig!
En ekotvål med doft av thé och ..? 50:- Naturvänlig!
Ett (mirakel!)cerat och en handkräm 45:- Naturvänligt!

..Allt är också kroppsvänligt! ;)

Dom har lite tokiga öppettider, men vilken fantastisk personal.. Maud som jobbar där är helgó och hjälper verkligen sina kunder! Jättekul! Ge dom ett besök!
De håller till vid stora kyrkan vid rondellen i Östersund.
2010-02-15 @ 19:50:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena

Det tycker jag du gör rätt i, att byta ut alla produkter :) Det är stor skillnad tycker jag, på hur hår och hud mår av naturliga grejer. Jag köper nästan uteslutande eko/reko produkter, som innehåller så få ingredienser som möjligt. Men ibland köper jag saker från Lumene, det är bra, hyfsat billiga saker, som inte innehåller så mycket skit. Inga mineraloljor osv.



Berätta gärna hur mascaran är. Jag har svårt att hitta en naturlig mascara som är bra..



Puss.

2010-02-15 @ 21:03:51
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback