Måltiderna..

Hittade detta gamla inlägg i Utkast! Har jag inte publicerat detta??

Hur måltiderna genom dagen egentligen bör se ut.

Frukost: En stadig måltid som kan innehålla; gröt eller fil, mackor, färskpressad juice, omelett eller någon annan lättare rätt.

Mellanmål: Macka och frukt.

Lunch: Ett stadigt mål med allt vad man behöver. (Vegetariskt eller med kött, plus sallad och ett bröd)

Mellanmål: Macka och frukt.

Middag: Två smörgåsar.


Nu är det ingen som äter såhär idag (och egentligen vet jag inte varför det vart så och när det hände?)
Jag äter inte heller såhär, och tänker inte börja, men man får upp ögonen lite.. man ska ju inte äta så mycket kvällstid, eftersom man inte förbränner något då.
Allt man äter utan att förbränna lägger man ju alltså givetvis på sig.
2010-02-15 @ 19:54:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

Vem fasen vill bara äta 2 mackor till middag liksom! För många är den ju ända lugna stunden när hela familjen träffas. Så jag står nog ut med lite fett bara för att få mys! :) Hörredu! Hur görs det med min älskade plånbok?! Den vill flytta hem till mig! Puss!

2010-02-15 @ 21:41:35
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj, var hittade du den här faktan? Det var väldigt mycket mackor tycker jag?

2010-02-16 @ 18:41:04
URL: http://ekofamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback