Tuff natt...

Jag var tjock i halsen, ont i halsen, täppt i näsan, och tung i huvudet.. somnade kring 21 kanske, och vaknade till då och då. 22 la jag mig i min säng. Vaknade ett antal gånger och fick ta nässpray och halstablett och dricka vatten och snyta mig.
Klockan 4 vaknade dottern.. efter jag varit in till henne 2-3 gånger så gick vi på pottan.. sen var jag upp 2-3 gånger till, sen gick vi upp och drack vatten.. hon fortsatte skrika.. hon fick nappar, filt, jag strök henne i pannan, en gång sov hon redan när jag kom in.
Jag var in kanske 8-10 gånger till, sen vid 6 frågade jag "Men vill du sova hos mamma då?" "JAAAA!!!" sa hon, som vägrat sova hos oss på ungefär ett och ett halvt år!!
När vi gick genom vardagsrummet ville hon se på tv. Nej sa jag, det finns inget på tv:n nu!
Men när vi kom till sängen skulle hon ner,hon skulle se på tv:n.. då förklarade jag för henne att alla människor sover nu! Det finns ingenting på tv:n och ingenting att göra.. då la hon sig och somnade DIREKT i min säng! Sen sov hon till 8.30. Då hade momman kommit så att Agnes fick sova ut och så att jag fick åka på jobbet.
Jag kämpade mig iväg och klarade dagen! yiiiiiiha!
Hade stängning på dagis också.. det var lite.. vad ska man säga.. tufft.. lite jobbigt med allt det ansvaret, men det gick bra!! :)

Det har varit väldigt krångligt med Agnes dagistider eftersom jag fått jobba övertid så mycket, så nu vet jag knappt vad dom vet och inte.. alltså hur hon ska gå. Måste kolla läget imorgonbitti. Ska upp tidigt imorgon igen, PUH! :)
Men ska bara vara glad att jag får jobba!!! Och det ÄR jag!!

Godnatt!!
2010-02-16 @ 20:36:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: stina

haha ja eller iaf sen vår istället för våren som är igång nu. men nu ska det snöa igen här hos oss så det vette fan vad den där våren tog vägen..

men imorse vaknade jag till vårfåglarna som kvittra så fint så nog är den nära ändå :) mysigt!!

2010-02-17 @ 09:14:55
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: Annie

Men så jobbigt! :( Hoppas det gick bättre natten som var!



Sv: Ja och i all choklad typ står det ju "kan innehålla spår av nötter". Vem vill chansa på det?!

2010-02-17 @ 09:28:36
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Choklad går ju inte att motstå :)

2010-02-17 @ 21:38:08
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback