Te

Det kändes så rätt, men hur jag än gör får jag det inte att smaka som första gången.. vad gör jag för fel??
Jag för väl höra vad Lina tycker kanske (som vann tävlingen) eftersom hon får samma te som jag fått.
Om hon vill dela med sig av det :)

Nu pratar jag om det vita teet från Hamsteed som jag fick av Unnamei.
Eller så är det kanske ett så milt te att man inte ska dricka det så ofta?? Eller så beror det på vad jag ätit till?
Det här får jag fundera på, för jag vill verkligen att det ska smaka som första gången jag drack det.

Fick ju med engångspåsar också! Dom är TOPPEN!!
Startar jag fik någon gång i framtiden så ska jag ha sådanna!! :)
2010-01-31 @ 09:08:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback