Presenter

Moa och Sarah är två av våra vänner som fyller år 31/12.
I present fick dom en liten påse tvättnötter var och sen så vi skänkte även lite pengar till naturskyddsföreningen med dem i tanke.

Här kan man gå in och välja gåva med vafritt belopp (minst 50:-)
http://www.naturskyddsforeningen.se/
Tyvärr fick man inget fint litet kvitto som man kan ge bort, det var tråkigt.. men då får man kladda lite själv istället.

Man kan välja bland dessa:
-Fritt användande
-Hav och fiske
-Jordbruk och livsmedel
-Klimat
-Miljögifter
-Skog

Sarah fick Jordbruk och livsmedel och Moa skulle få Miljögifter tror jag, men det klickades i Fritt användande så det var väl meningen att det skulle vara så :)

Hoppas ni vart glada!.. det vart nog iaf miljön :)


WHIT LOVE...
2010-01-10 @ 22:25:51 Djur&Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj! Jag missade totalt att öppna kortet som jag fick av er!!! Förlåt! Tusen miljoner tack! Det var en jättejättefin present!! Vad glad jag blir!! :D PUSS!!

2010-01-11 @ 01:03:44
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Moa

Superbra present! TACK! :D

2010-01-12 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback