Samsung Blue earth

-Ladda batterierna med solceller.
-Telefonen är gjord av återvunnen plast.
-En inbyggd stegräknare "Eco-Walk" talar om hur många träd du räddat genom att gå istället för att åka bil.
-Har ett “eko-läge” som sänker ljusstyrkan på skärmen, minskar bakgrundsbelysningens avstängningstid och ger ett strömsnålare Bluetooth.
med mera, med mera..




Ja, denna väntar jag på!! Min mobil är så kass att jag får ont i magen då jag inte vet om samtalen om jobb kommer fram eller inte.
"Jaha, nu är mobilen av, hon vill då inte jobba" Det är min skräck! eller..
"Hon tryckte av, inget jobb för henne då!" Då min mobil stänger av sig själv precis när den vill!!
Nej fy! Nu längtar jag efter den klimatsmarta, återvunna lilla blå... (hoppas bara den är bra också, för den kostade mycket mer än vad jag hade råd med!!!)
2010-01-25 @ 21:16:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, jag behöver också en ny mobil.. Vart köpte du denna då?

2010-02-01 @ 15:00:29
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback