SUCK!!

Sitter och är riktigt irriterad.. gick in på den där Kissies sida för första gången tror jag?? Jag läser inte sådant då det är TOTALT ointressant, men så råkade jag gå in ändå..
Jag vet knappt vad jag ska säga, men jag måste få ur mig min frustration!

Genom http://lenamarielle.bloggplatsen.se/2010/01/30/2476978-haha-seriost/ hittade jag in på ett inlägg där Kisse skrev att det skulle vara okej med abort i vilken ålder som helst.. men då måste det väl också vara okej att döda ett barn precis i vilken ålder som helst!?!?! Barnet är lika mycket barn i magen som i ett rum.
Jag tycker det är okej med abort i tidigt staduim innan barnet blivit barn, om man MÅSTE.. själv skulle jag nog aldrig klara av att göra abort. Men vafan!? När barnet snart ska födas, skulle det vara OK att göra abort!? Sjukt!
Nej man kanske ska akta sig, vem vet, kanske är hon en kallblodig mördare!?

Orkade inte läsa mer, hon ger mig huvudvärk.. det är otroligt att det finns så dumma människor.. och det där Marielle skrev om orkar jag inte gå in på!! Tycker nästan synd om den där Kissie.. är hon på allvar!?!
2010-01-30 @ 20:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag vet, det är helt vansinnigt. Kissie är nog en av de mest blåsta bloggerskor jag stött på! Man vet liksom inte om man ska skratta eller gråta.

2010-01-30 @ 21:12:31
URL: http://aianne.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag kom in på hennes blogg av en slump för ett tag sen, och jag trodde inte mina ögon när jag läste vissa av inläggen.

2010-01-31 @ 00:10:41
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Lite av "hennes grej" är just att skriva liknande inlägg bara för att reta upp folk och på det sättet dra till sig läsare.

Läser inte hennes blogg men om jag skulle gissa så gör nog en hel del enbart för att kunna reta upp sig på en "nät-figur"

Smart överlag kan hon nog inte vara, bloggtaktik eller inte.

2010-02-02 @ 08:27:01
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback