Presenter

Förra året önskade jag mig INGENTING eftersom materiella ting inte betyder något för mig.
I år dock skulle jag kunna göra världens längsta önskelista..
Behöver allt till hemmet nu när jag och Pether ska dela på allt.
Några fynd har jag ju gjort iaf.. två tripptrappstolar, en bokhylla och en byrå för sammanlagt 300:- och kanske ett nytt bord också, det är bra. Allra mest behöver jag nya stolar dock.

Enas o Krille gav mig grillbestik, en kastrull och två stekpannor och lite andra köksgrejjer, jättebra!!
I födelsedagspresent av mamma fick jag en stavmixer, oväntat, men säkert användbart!
Av Sven fick jag 500:- (!) så jag ska nog köpa mer köksgrejjer eller nya skor.. om jag inte ska köpa dom till mig själv från Agnes! :P

Av Pether och Jonte fick jag nya lurar (!!)  så nu har jag lurar jag kan använda utan mössa också :D
Superawesome!
Nu önskar jag allra mest att allt löser sig till min grillfest!!
Och att det är massor med kärlek överallt!!
2010-06-02 @ 21:14:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

Och av oss fick du bara en flaska vin, känns ju fjuttigt nu! ;P Puss!

2010-06-02 @ 22:56:54
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hur bra som helst Annie! Jag vill alltid ha sånt! Alkholförrådet bör ej stå tomt! :D Tack!! Puss!

2010-06-04 @ 13:09:52
URL: http://ekogatan.com
Postat av: Maja

Älskar presenter:)

2010-06-04 @ 13:47:54
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback