Denna dag..

♥ Bra musik i lurarna med tårtan i handen och fint väder ute gick jag mot bussen.
♥ En trevlig bussresa väntade och väl framme på jobbet, en kvart tidig, gick jag för att hänga ut flaggan.
Charina fyllde år igår och därför hade jag bakat en chokladtårta (av eget påhittat recept!) som vi sedan fikade på mötet.
♥ Väl på mötet fick jag veta att jag trots allt skulle få stanna kvar ännu längre! Förlängt till Juni! 
Överlycklig. Inte bara för att jag får arbeta med så underbara människor, men det är en stor del.
Dagen rann förbi och snart var arbetsdagen slut.
♥ Min älskade mor hämtade mig och vi åkte på maxi. Herregud vad utbudet av ekovaror växer! Underbart!
Många varar är också billigare EKO! Och det gör mig hur glad som helst :)
♥ Inte nog med att mamma skjutsade mig så köpte hon även påskliljor till mig! Jag som älskar påskliljor!
På facebook ser jag också att jag vunnit tävligen Ekokul hade! En valfri leksak! Och vi valde Återvinningsbilen!

♥ Hemma har jag världens finaste dotter, tyvärr väldigt sjuk just nu.. men ändå lika bäst! ♥

♥Tack för att bra dagar också finns♥
..jag har fått nog alla de dåliga..


♥♥♥

2010-03-15 @ 22:06:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Thezz

Du va värd en sån dag. <3 (:

2010-03-16 @ 07:17:06
Postat av: Granna

Vilken härlig dag du verkar ha haft. Och grattis igen till arbete. stor kram till hela familjen.

2010-03-16 @ 21:34:30
Postat av: Lena

Vad härligt för dig Kicki! Önskar dig fler bra dagar nu :)



Jag har btw typ startat en ny blogg. Så att jag får utlopp för min krämbesatthet :P

www.soreko.wordpress.com



Och du, de produkterna jag vann var verkligen super sköna grejer. Så tack för den tävlingen.

Puss och kram

2010-03-17 @ 07:38:13
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback