Strunt..

Agnes skippade sovningen idag och precis innan vi klev in genom dörren nyss så slocknade hon.. nu sussar hon i sin säng. Hoppas hon sover hela natten inatt!
Har varit en grym dag, hoppas morgondagen blir lika bra!
Värmen är underbar.
Älskade Therese kommer snart också! Och tur är det.. för jag har så mycket tankar ikväll som jag helst slipper.
Undviker dom gärna så länge som möjligt iaf. Helst så länge att dom inte finns där längre eller att jag kommer på att det inte spelar någon roll.

Är sjukt hungrig. Jag lever inte alls som jag lär just nu. VERKLIGEN inte. Hoppas bara att mina kropp litar på mig och att den förstår att jag ska fortsätta ge den mat så att den inte börjar samla igen. Skärpning!! Ska gå och äta liite kvällsfika nu.. sen ska jag och Therese smaska frukt och glass och glo på film!
Önskar jag kunde vara ärlig och fri med mina känslor....
2010-05-08 @ 19:15:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Thezz

Hihih fick du nå bra svar då som lugnade dig? (;

/Therese

2010-05-14 @ 03:20:30
URL: http://freaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback