Augusti - Dag 1.

Kaffe!
Jag börjar första dagen i Augusti med KAFFE.
Nej det här är inte helt okej.. Kaffe ingick inte i mina planer.
Men å andra sidan hade jag knappt ens fattat att vi gått in i augusti, och heller inte tänkt igenom vad jag ska göra och inte, mer än att det ska bli en bra månad!
Jag har inga regler om att jag inte FÅR äta  vissa saker, men jag ska undvika. Och kaffe är något av det jag ska undvika.
Dagens matintag var efter regeln: Första bästa. Och inte alls särskillt genomtänkt.
Har inte hunnit planera morgondagens mat heller, men det hinns kanske vid frukost.
Trodde att jag skulle hinna läsa i min nya bok RAW FOOD av Ulrika Davidsson ikväll.. men efter ett sms om att morgondagens jobb börjar redan 6.45 så är det redan dax att sova! Nyss! 
Vi måste upp vid 5 ungefär för att hinna, jag och min fina (men ikväll mycket arga) lilla tjej; Agnes.
Sov gott!
2011-08-01 @ 22:35:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Granna

Kaffe är ju BÄST!!

2011-08-03 @ 11:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback