Augusti!

Oj, redan Augusti! Jag trodde jag hade fler dagar på mig att förbereda mig för Augusti!
Men.. Nu är alltså sommaren snart över?? Jag visste inte ens att den hade börjat.
Det kanske är så när man inte har någon semester.
Eller.. nu ska jag inte ljuga.. jag har faktiskt tre hela dagar semester, den här veckan!
Och vad händer då??
Då ska jag "hem". Jag ska äntligen till mitt älskade Näsåker, mitt älskade Urkult.
Det stället där jag känner mig mest som hemma. Urkult <3
Men det är inte allt som händer den här månaden.
På facebook startades en grupp om Enklare livsstil.
Så den här månad ska vi göra en förändring.
Konsumera mindre, äta bättre, 30 dagars förändring.
Jag ska leta reda på Raw Food recept och testa lite, annars ska jag köra på en bättre livsstil överhuvudtaget!
Eftersom jag väntat på Urkult i ETT ÅR, så tänker jag se detta evenemang som att jag sponsrar alla där om jag handlar mat, kläder och ev. något annat.
Nu ska jag väcka mitt vackra sovande barn och lämna henne hos sin pappa, sen ska jag vidare till jobbet.
Vad vill du ändra på i ditt liv?
Något litet, något stort?
2011-08-01 @ 08:19:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica

Mycket man vill ändra.. jobb, vanor, frisyr :p men mest kunna ha ork och tid över till att träffa fina vänner som du <3 Hoppas du får det jättebra på Urkult. Kramar

2011-08-01 @ 20:15:46
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback