Hej då Kost18!!

Fantastiskt avslut!
Vi tävla mot varandra i ´Skissa och gissa´ eller vad det nu kan heta.. mitt lag vann inte, men det var fasen i mig inte långt ifrån.. vi startade med att leda och sen drog andra laget om.
Och efteråt sa våran lärare något i stil med: Hur många tror ni hade klarat det där?
Att rita ett enzym? insulin? peptider? kedjor i olika slag? sackarider?
Eller vilka hade lyckats gissa rätt? Eller ens förstått alla ord som skreks i rummet om dom klev in?
Det var faktiskt sjukt kul!
Vi fick glögg och tryfflar (och pepparkakor med ädelost och tomtar för dom som ville)
sen fick vi gå röda mattan med stora applåder och jubel och ta emot diplom. Helt underbart!
Jag älskar att det är över, och hatar att det är slut nu.... 
2011-12-22 @ 20:41:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jadu insulin är jag ganska bekant med, med de andra skulle nog inte gå så bra! Du är så duktig! :)

2011-12-23 @ 17:22:03
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha det förstår jag att du kan! :D

Men hur skulle du rita insulin då? :)

Vi ritade blodsockerkurvan med insulinpåslag :)

jäkligt kul var det :D

2011-12-23 @ 20:38:34
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback