Julgodis Recept ;)

Jag smälter mörk choklad och blandar i vad jag vill :)
Så enkelt gör jag det. 
Speciellt i år, då jag verkligen inte har tid med något avacerat.
.
Det här är mörk choklad med mängder av kokos i, och sedan några kokosflingor uppe på :)
Jag har även gjort ett gäng med pepparkakskryddor och bitar av pepparkakor i.
Några är med cornflakes i, mina favoriter.
Några har jag gjort med rispuffar.
m.m.
Förra året gjorde jag med pumpafrön, det var gott!
Och ikväll ska jag göra några med vit choklad...
2011-12-15 @ 13:05:17 Recept Permalink


Kommentarer
Postat av: Tirja

Ja men varför göra det svårare än det är :)

Kommer ihåg att vi gjorde med cornflakes när jag va liten... Numera har vi aldrig det hemma :S Annars hade jag nog gjort det nu bara för att jag vart så sugen! ^^

2011-12-15 @ 16:05:53
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det finns att köpa på lösvikt vid pumpakärnor och sånt! Då kan man ta bara litegrann, så behöver man inte köpa en hel förpackning :)

2011-12-15 @ 17:37:05
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Malin

Visst är det hemska. Men boken är verklighet. Den är sjuk, men väldigt intressant. Det kanske är som han skriver att vi är lite besatt av mord och mördare.

2011-12-15 @ 20:23:24
URL: http://lundhisanghusvallen.blogg.se/malin
Postat av: Granna

Gaaaah. Det låter super med vit choklad, utvärdering sen då!

2011-12-15 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback