Julis första helg..

Den här helgen gick ju liiite för fort!
Igår bakade vi kladdkaka, gjorde grönsakslasange till lunch/mellis och mös inne på F.M och sen var vi på Agnes dagis (ute på gården) och lekte och busade och hade suuperkul. Vi lekte kurragömma och kull.
Idag var jag och Agnes på kalas hos en dagiskompis till henne, sen åkte Agnes bort med sin pappa på semester, och jag följde med Liv och Ronny till Livs kompis och hade trevligt där! :)
Nu ska jag överleva en vecka till utan mina älsklingar..
Agnes & Liv
Jag har funderat mycket på att blogga som den super-eko-morsa jag försker att vara, samtidigt som jag inte vill tala om mitt till alla runt om i världen.. men det är ju bara för att det inte är helt accepterat än av alla, att man gör så.
Men det är egentligen upp till var och en, vad man vill säga och inte.. och varför ska man INTE??
Är det någon som tar skada av det??
2011-07-03 @ 20:32:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback