Fredag

Min fredag började med soffmys med stora kärleken! (Agnes!)
Efter frullen klädde damen sig i den nya fina röda overallen hon fick härom dagen (av en otroligt snäll Anette!)
och även mössan och skorna och fleecetröjan hon fick :) 
(mössan som jag dessutom sucktat efter hela förre vintern då jag såg den på hennes son, tycker den är såå cool!)
Lite sena till dagis (idag igen, men bara en timme den här gången) p.g.a allt soffmys. <3
PLUGGA.
Ner på stan, hälsa på Anders på hans jobb (han fick äran att kolla om mina arbeten var okej, och jag fick godkänt enligt honom, så vi skrev ut dom)

Träffa Lena! SÅÅ kul! Vi gick direkt och hämtade Agnes, och sen hem till mig, där jag inte alls fick bjuda på fika.
Det var verkligen supertrevligt, och jag gör gärna om det snarast! 
Gud vad jag gillar den tjejen! Och TUR för mig så fick jag både hålla och mata och rapa lilla Penny. Gos!
Efter ett besök hos Thorbjörn, Marianne och Boston, vart jag ägare av ett par nya byxor! I love!
Funderar på ett beställa ett fat av dom.. och jag tror jag gör det. Jag VILL ha, men bör inte lägga pengar på det nu.
Nu, sängläge!!!
Imorgon, bröllop!
2011-11-25 @ 23:51:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena S

Det var så himla kul att träffas Kicki!! Och snart ses vi igen =)Längtar redan, och då får du ju bjuda på fika ;)



Kram Kram

2011-11-28 @ 20:45:06
URL: http://gopublic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback