Jag!

Finns så sjukt mycket jag skulle vilja skriva just nu.
Men jag ska lämna det oskrivet.

Jag ÄR en bra människa.
Jag gör allt jag kan varje dag, för att vara den bästa människa jag kan vara.
Jag försöker att inte hata, även de jag alltid tyckt är värda att hatas.
Jag försöker att se allt gott i alla människor, även om jag känner din onda sida.
Jag försöker att förstå ditt motiv när du gör mig illa.
Jag försöker förlåta.
Jag försöker ta hand om alla runt omkring mig.
Visa min uppskattning och glädje.
Hjälpa på alla sätt jag kan.
Jag ÄR en bra människa IDAG.
Kanske inte lika bra för sju år sen. Men IDAG.
Och jag växer varje dag.
Och jag ÄR bra.
Jag förtjänar någon som också är bra.
Någon som är snäll mot mig.
Tar hand om mig.
Förstår mig och mina behov.
Visar sin kärlek till mig.
Jag vill ha trygghet.
Jag vill bli älskad för den jag är.
Jag vill ha någon som är stolt över att vara vid min sida.
Jag vill ha någon som lyssnar på mig, som hör vad jag säger och bryr sig om det.
Någon som förstår vad jag gått igenom, och förstår att jag är ömtålig.
Och jag vill älska den personen..
..och bli älskad av den personen..
2011-10-16 @ 21:57:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tirja

Det klart du är! Du är världens bästa Kicki!!



Och förtjänar att träffa någon som älskar och förstår dig!



Men det kan dröja innan man hittar just den personen! Som är precis rätt för en själv, ibland växer man ifrån den man trodde va allt,ibland växer man ikapp någon man inte alls passade en själv!



När som helst kan just den rätta personen stå mitt framför en utan att man märkt det!



Jag vet att du kommer träffa den rätta personen för dig en vacker dag!



<3

2011-10-16 @ 22:19:41
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är bra! =) kram på dig!

2011-10-16 @ 22:20:45
URL: http://missosd.blogg.se/
Postat av: macknow

"ge tiden tid" Självklart kommer du hitta någon som uppfyller dina önskningar.. Eller rättare sagt - någon kommer hitta dej! :)

2011-10-16 @ 22:33:03
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Annelie

Du har alltid varit bra! :) Jag älskar dig, och det kommer komma en kille som passar i längden, inte för stunden! <3

2011-10-18 @ 22:04:20
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback