Stockholm, resa nr. 2

Hade en toppendag och en toppenkväll igår. Firade Pether, fick gott fika och umgås med härligt folk! Fick med mig mitt livs största kärlek hem (Agnes såklart!!)
Sen kom Johan, Anders, Lars-olov och Jana och kollade på film.. så trevligt! När
Veckan i Stockholm var toppen såklart. Träffade bara Anna små snabba svängar, sen hann jag träffa Mikael, Helena och Alfred en dag och Enas och Krille en annan dag. Fullt upp!
Fredagkväll: Bra kväll.
Lördag: Firade Pether, fick gott fika och umgås med härligt folk! Fick med mig mitt livs största kärlek hem (Agnes såklart!!)
Sen kom Johan, Anders, Günter och Jana och kollade på film.. så trevligt! Jag sa klart och tydligt att jag måste sova tidigt eftersom jag har Agnes, så dom gick 22.30.. och då råkade jag fastna med ett skolarbete till typ 01.00.. Oops!
Var lagomt trött imorse kl. 7 när Agnes skulle upp.
Hon ligger förresten och sover sen två timmar tillbaka typ.
Hon måste ha somnat innan 18.. stackars liten. Knappt ätit någon mat alls idag.
Vi hade en bra dag idag. Lyckades hitta en ny jacka för 639kr (med 20% rabatt) Toppen!
Hade med oss lunch ner på stan, åt i bhp, ute hela dagen.
2011-10-23 @ 20:10:06 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback