Underbara åldern 3!

Funderingar och tankar från Agnes.

"När jag blir stor, då ska jag gå körskola, och då får jag körkort och då får jag köra BIL!!!"
Och med en röst som bara växer och låter grövre och högre och stoltare!
---
"När jag blir stor, och blir din mamma, då ska jag jobba på dagis!"
"Men du kan aldrig bli min mamma, jag är Din mamma!"
"Men vems mamma kan jag bli då??"
:D

---
"Alla pappor har skägg! Min pappa har alltid skägg! Och Livs pappa har skägg! Och andra pappor har skägg. Och dom som blir pappor, dom får också skägg sen!"
---
"Jag vill inte sova på dagis idag!"
"Nej men det brukar du väl inte?"
"Nej, men jag vill inte det idag!"
"Men är det någon som har lagt dig på dagis nu?"
"Ja Pitt-Inger gjorde det, och jag ville inte, och då skulle jag sova i vagnen!"
"När då?"
"När jag var bäbis."
2011-09-07 @ 12:56:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Granna

Hahaha, fantastiska är tankarna och orden från barn! saknar det mest från jobbet :-)

2011-09-07 @ 13:25:29
Postat av: Granna

Btw, tyckte det var ganska svårt att se orden idag för att skicka en kommentar, fick trycka 4 ggr för att slutligen kunna se vad det stod, har du ändrat svårighetsgrad eller är det jag som blivit blind? :-)

2011-09-07 @ 13:27:20
Postat av: Kicki

Ja det är helt underbart!! :D

Ingen aning faktiskt.. är dålig på att skriva kommentarer.. lika dålig som på att läsa andras bloggar faktiskt :S

Pluggar för fullt så jag hinner inte mycket annat nu.

2011-09-07 @ 14:45:37
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Enas

Alltså jag älskar hennes ord!! =D

Jag bara ler o ler när jag läser vad hon hade sagt!! =)kramar på er <3

2011-09-07 @ 14:54:18
Postat av: Sara

Härliga ord från klok dotter =)

2011-09-07 @ 15:33:24
Postat av: Linda

Hahaha

Detta gjorde min morgon :D

Älska din blogg!

2011-09-20 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback