Allt man behöver är kärlek

Han har visat mig att man visst kan få allt "det där".
Jag har inte höga krav, nej. Eller kanske höga.. men inte FÖR höga.
Jag förtjänar det bästa och han kan ge mig det. För han är bäst.
När han bestämmer sig för att vara det. Då är han det. Bäst!
Utan tvekan.. bäst. Och han gör det jobbigt för alla andra där ute.. såå bra är han. När han vill.
När vi träffades sa jag: Jag har En ond plan: Om det tar slut mellan oss.. då ska du få ångra dig.. För jag ska vara världens bästa flickvän. Han skrattade och sa att det var den bästa onda planen han hört talas om. Och sen sa han att han skulle göra detsamma för mig.
Nog måste det svida.. att mista den bästa man någonsin haft?
Såg en fin dokummentär om en kille som överlevt fattigdom, och killen säger: "allt man behöver är kärlek"
Fotat på Malta på The point i Sleima.. satt många fina hänglås där!
2012-01-30 @ 21:14:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback