Blaa..

Ronny gav mig tipset igår om att kolla om jag kunde hitta mitt CV i utkastet på min mail, och jag tänkte.. Nej, jag har inte skickat CV på hur länge som helst.. det där rensas väl! Men vad hittade jag!? Ett CV jag skrivit 2009.. så jag ska fila lite på det så är det ju klart sen!
.
Idag har jag druckit en HEL KANNA presso.. och att tillägga rymmer min presso två hela koppar. ;)
Jag hittade den i ett skåp för en månad sen, och har efter det börjat dricka kaffe igen.. varje morgon och flera gånger om dagen.. (jättetråkigt ja, men sååå såå gott.) Jag fattade först inte vart i tusan den kom från.. den och lite andra småsaker som jag inte känner igen. Som bara finns där. Men för någon dag sen kom det till mig.. som med ett brev på posten.. Jag har ju fått grejjerna av Moa när hon flyttade!
SNACKA om att man haft det stressigt när man börjar glömma sådana saker...
Jaja.. nu har jag babblat av mig.
Ma råkes!
2012-01-14 @ 09:42:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena

Hur blev det med håret? Men visst är den bloggen härlig!! Man känner sig ju sjukt jävla tråkig efter man tittat in där, haha =)



Nästa vecka ska jag dock klippa mig! Vet dock inte hur än, har ju inte så mycket hår att klippa =P



Kram på dig! Hoppas Cv:t blev bra.

2012-01-15 @ 13:22:44
URL: http://gopublic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback