Gå och självdö?

Just nu är jag så trött att det känns som att jag snart lägger mig ner och gråter.
Jag har INTE hunnit göra ett nytt CV (då mitt CV tydligen är borta) 
Jag har INTE hunnit skicka in mitt CV dit jag skulle skicka det idag.
Jag har INTE hunnit läsa på om enskild firma
Jag har INTE hunnit skriva någon intresseanmälan och delat ut
Jag har INTE lyckats få tag på chefen på Jägargårdens förskola för att få tag i ett arbetsgivarintyg såå...
..Jag har alltså INTE kunnat skicka in papperna till a-kassan.
Och jag har INTE pluggat en gnutta körkort idag...heller... och inte på en månad heller för den delen.
Jag har inte gjort annat än att försöka få till all planering till Knatteskutt, preciiiiiis hela dagen.
Och nu.. nu vet jag inte vad jag ska göra.. gå och självdö, plugga körkort, eller "unna" mig själv 5 minuter framför tv:n och bara vila. Eller kanske ta tag i något av femhundra andra ATT-GÖRA-SAKER...
(Kan nog räkna på EN hand hur många gånger jag suttit framför tv:n under det året jag haft den...och jag viiiiiill...för jag orkar inget annat...)
2012-01-13 @ 21:05:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: tirja

Jag hoppas innerligt att du satte dig framför tv och kollade lite! Ibland måste man faktiskt vila och lämna alla tankar och måsten till senare eller en annan dag! Och det är faktiskt HELT okej att inte hinna allt man planerat! För man hinner det alltid sen!

Du är en så stark och bra kvinna!

Du kommer hinna allt iaf även om du skulle ge dig själv en ledig kväll! För man behöver ju ladda batterierna också eller hur?!

Kram <3

2012-01-13 @ 22:39:55
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Annelie

ANDAS! Ta tag i en sak bara, tänk inte på alla måsten. Lämna till en annan dag det som går!

2012-01-13 @ 22:42:58
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Postat av: Granna

Arbetsgivarintyget är det lönekontoret som utfärdar så ring dit direkt på måndag. Om det är det intyg där det ska stå hur mycket du har jobbat, i detalj och skicka till akassan?

Kram!

2012-01-14 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback