Hälsosidor utan koll...

Nyfiken som jag är kan det hända att jag ramlar in på en sida med kost och träning, och en sak jag finner förvånande är att få läsa saker som:
"Jag är rätt övertygad om att dom som är övervikta äter stora mängder mat och klämmer i sig en massa chips och läsk hela tiden."
Jag blir så chockad, att jag inte vet vad jag ska tänka.
Jag blir nästan lite rädd.
Absolut kan det ju vara så att det finns dom som har liknande problem, men det är verkligen inte därför alla överviktiga är överviktiga! Många skulle jag säga gör percis tvärtom.. dom äter alldeles för lite. Endel äter perfekta mängder, men fel sorts mat. En del äter helt och hållet rätt, men rör sig inte alls. En del tränar alldeles för mycket och äter för lite till det. En del äter bara FÖR sällan, eller för oregelbundet.
Nej skäms för att ha hälsosidor och skriva sådant!!!
2012-01-09 @ 16:36:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback