Hennes pappa..

Kommentarer från anonyma känns inte så ärliga..
Ska man säga något tycker jag att man ska kunna stå för det.
.
Agnes pappa är en FANTASTISK pappa.
Skulle han känna likadant som mig, så är han välkommen hit (i stort sätt) NÄR han vill!
Jag är så glad att han är Agnes pappa och att vi kommer så bra överens som vi gör.
Han är ärlig, har bra värderingar, är snäll och omtänksam och jag älskar honom.. jag har alltid gjort och kommer nog alltid att göra. 
Och inte nog med det.. Agnes pappa har en ny tjej (sen ett år tillbaka). En helt fantastisk underbar tjej!
Hon har också bra värderingar, är smart, snäll och verkar både ärlig och omtänksam!
Jag kan inte vara mer nöjd med dom människor som finns runt mitt barn!!
.
Men jag kan fortfarande känna att det är fel. Jag har inte tagit ett barn till jorden för att ha henne varannan vecka. Och hur mycket jag än kämpar med det så vänjer jag mig inte.
.
Jag tycker att man kan göra allt man kan för att hon ska få så mycket mamma och pappa som möjligt.
Vi har ju turen att vi KAN umgås, och jag tror att det bara är BRA för Agnes om vi gör det.
Hon säger ju hela tiden att hon önskar det.
.
Jag önskar att vi bodde i ett enda stort kollektiv.
Jag och min familj kan ha en våning, och han och hans familj kan ha en annan :) 
Eller att vi bodde grannar på en enda stor gård! 
Det vore ännu bättre!
2012-04-14 @ 17:58:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tirja

Läste den anonyma kommentaren och förstår den inte alls.

Det måste vara en person som inte KÄNNER er!

Man måste faktiskt få sakna sitt barn och önska att man fick ha det på heltid när det är borta.

Jag saknar Isak hela tiden, när han är på dagis, när han är med sin pappa eller som nu när han sover hos farmor och farfar, man gör ju det som förälder.



Du sitter ju i en sån bra sits jämfört med många andra som har delad vårdnad just för att ni har sån bra kontakt med varandra som många inte har, så JAG kan inte förstå varför du inte kan få komma över ibland när du saknar henne!



Kram <3

2012-04-14 @ 22:05:33
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback