Bolibompa

Härom morgonen såg jag och min dotter på bolibompa och ibland överraskas man.
Jag trodde knappt det gick några bra barnprogram nu men tydligen så gör det det!
Någon som kommer ihåg Eva sen vi var små?? Det gör jag!
Nu har hon ett program som heter "Evas superkoll"


Då när vi tittade, jag och min dotter, så pratade hon om vad man skulle göra om man vart torr och frasig och händer och läppar, och vad man kunde göra åt saken.


Recept på att slippa frasiga händer och läppar:
1. Häll olivolja i en liten skål och ställ vid sängen.
2. På kvällen innan man lägger sig smörjer man in händerna med lite olja i taget tills huden är "mätt" (tills den inte suger i sig mer olja)
3. Smörj läpparna lika.
4. Håll tungan INNE i munnen när man är ute på dagarna!

2009-12-31 @ 11:22:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh va mysigt och trevligt! Hoppas ni får en bra kväll, gott nytt år! Kram

2009-12-31 @ 11:30:27
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag kommer ihåg henne :)

2010-01-02 @ 18:03:16
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback