Julen i mat:

Frukost: Nybakat bröd och varm choklad.. fattades bara gurkskivor, rädisor och paprikaskivor.. tack vare att Agnes gav oss sovmorgon så hann vi inte riktigt med.

Lunch: Fiberhavregrynsgröt m. kardemumma, kanel och russin. Hallon, solrosfrön och havremjölk serverade jag också till. Det var gott!

Middag:
Julbord som tyvärr serverades MED skinka.. och nästan allt annat som "ska" vara med.
Men för första gången åt jag julbord och GILLADE det.. UTAN att ha djurplågeri på gaffeln :)
Det kändes mycket bra, det vill jag lova! Ännu bättre hade det varit om jag hade fått bestämma allt, och om jag hade mått bra och varit frisk.
Det kan vara IBS med magkatarr, men jag vet inte säkert.

Rödkålsallad:
Rödkål
Ananas
Apelsin
Russin

mmmm.....
2009-12-25 @ 19:39:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: stina

men jäklar du vad gott det lät med den salladen.

lär provas.



men inge kul med magen din. IBS säger "vanliga" doktorn att jag har. men visst irriterat tarm system har jag definitivt men han menade på att det inte fanns nå speciellt att göra utan att man får prova sig fram.

och det jag då provade sen var ju min kära diet som är strikt som fan men tog bort alla besvär den första tiden. sista veckorna har magen blivit lite skum igen men den är fortfarande betydligt bättre än innan. jaja, hoppas du blir bättre i magen nu till nyår! KRAM

2009-12-28 @ 18:18:57
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback