Tusen tack!!

Ni ska bara veta hur mycket era kommentarer betyder för mig!
Varje liten en!
Det betyder så otroligt mycket och även om det bara står "håller med ovanstående" så är det bara sååå värmande!
Jag känner mig lite starkare och jag har er att tacka!
Tyvärr känns det fortfarande tugnt och skrämmande och många gånger känner jag mig dålig som mamma, (ex) flickvän och människa.. jag var den som gav upp, jag var den som inte orkade mer.
Jag vet inte alltid vad jag vill och det är mycket svårt att förlora sin bästa vän och alla omkring.
Men ibland känner jag mig stark och det känns oftast bara rätt, det går inte att fortsätta så här.


Ville bara säga TACK!!!

Ett extra tack till Annie som skickade ett stärkande sms, det gjorde mig otroligt glad!
Ett litet sms..Värd en halv miljon..
2010-04-29 @ 17:37:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Ville bara säga att de vänner som väljer att döma kommer att göra det oavsett om du vädjar om förlåtelse och förståelse medan andra, ofta några helt oanade, kommer att finnas vid din sida. Vänner man trodde var att lita på kan vända ryggen till medan nya bekantskaper visar oanad vänskap. Det viktigaste är att du förlåter dig själv och vågar lita på ditt beslut. Dig själv kommer du ju alltid behöva leva med =) Kram!

2010-04-29 @ 20:31:42
Postat av: Pether

Jag tycker också att det är tungt och jobbigt.

Men jag anser inte att det är du som har gett upp utan att vi har tagit det här beslutet tillsammans. Jag älskar dig och kommer alltid att göra det! Du är en underbar mamma och inget som du säger kommer få mig att tycka annat.

Kramar!!!

2010-04-30 @ 00:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback