Jag vill ge Dig..

Om jag hade råd skulle jag ge alla jag känner presenter på alla hjärtans dag!

T.ex:

Sarah skulle få:
Tygpåsar från Adisgladis, perfekta när man ska åka och handla!


Annie skulle få:
En plånbok från Adisgladis & hårfärg från Naturhälsan!

Moa skulle få:
Mörk choklad med olika smaker från Tefrossa!.. i massor!!

Johan (min kära bror): Biljetter till URKULT!!

Jonte: Något nördigt, men ekologiskt! Skulle även plantera ett träd hos Adisgladis för Dig!

Therese & Johanna: Ekokläder!


Micke:
En TWIGkub från Unnamei!


Enas&Krille
En stor frukt&bärkorg!



Pether (min sambo) skulle få:
Choklad & rött te från Tefrossa och solcellsladdare från Adisgladis!

Min dotter Agnes skulle få: LIKAaBIKE från Adisgladis eller Unnamei!!


och alla andra skulle få en massa olika choklad!!!


2010-02-10 @ 20:48:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Enas

Åh vad härligt det skulle vara med en stor frukt&korg :P Och om vi hade råd så hade ni fått Ekologisk kokbok, eftersom ni gillar eko mat :)



KRAAAM!

2010-02-10 @ 22:07:21
Postat av: Annie

Va söt du är :)

2010-02-10 @ 22:53:20
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gulle dig! Om jag hade råd så skulle ni ha fått ett stort presentkort på valfri butik! Puss

2010-02-11 @ 01:00:21
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Lena

Lycka till i tävlingen KIcki!



/Lena

2010-02-11 @ 09:53:36
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com
Postat av: stina

men ge mig all choklad och alla bär tack :D



du kurserna förgyller mina dagar. så himla kul. vissa av dom är dyra som keramiken och smidet. men det är det värt för de sakerna har jag verkligen användning för. och sen dansen kostar 800 för 13 veckor, riktigt prisvärt! :)

de andra kurserna varierar, nån kostar typ 450 så det är inte så farligt. men jag är glad att jag inte har nå barn än så jag kan skämma bort mig själv nu. jag förstår dig om det inte är lika lätt på grund av att man lär prioritera vad man lägger pengarna på, på ett annat sätt liksom. men prova zumban snälla. så jäkla kul det var ikväll! längtar redan till nästa gång :)

KRAM!!

2010-02-11 @ 22:05:51
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback