Adisgladis♥

En av mina nya favoritsidor: http://www.adisgladis.se/

BAGGU

För dig som är less på alla plastpåsar hemma! (Plastpåsar är hemska för miljön!!!)
Finns som ni ser i massa olika färger, huur snygga som helst och helt uttänkta!
Läs mer om dem på deras sida!

LIKEaBIKE

En sån här urskön cykel har jag lagt till på Agnes önskelista!! Här nedan får du veta varför:
"En springcykel utan pedaler och inga kedjor. Ditt barn kan på ett naturligt sätt accelerera och bromsa med sina fötter. I början kommer ditt barn troligen att leda springcykeln bredvid sig eller hantera den som en käpphäst. För att snart upptäcka att man sittandes lätt kan skjuta springcykeln framåt med några få steg. Så småningom kommer barnet att springa med den, glida lite, sedan springa igen en stund – en härlig upplevelse samtidigt som det obesvärat tränar sin balans och motorik. En springcykel från LIKEaBIKE uppmuntrar ditt barns naturliga entusiasm för att röra sig.

Stödhjul ger en falsk känsla av balans och tvingar barnet att luta sig åt fel håll i kurvor vilket ofta leder till problem när de tas bort. När ditt barn är redo för en vanlig pedalcykel behövs däremot inga stödhjul eftersom barnet har tränat upp sin balanssinne på egen hand. Andrar faror med stödhjul... barnet cyklar på en trottoar och stödhjulet kommer utanför kanten med följden att cykeln välter eller svänger ut i gatan"


Plasticks

"Skapa egna unika karaktärer av tomma plastförpackningar. Dra loss de gamla etiketterna, rengör noggrannt och ge nytt liv med Plasticks® klisterdekaler.
Lek loss med dina nya kompisar i vått och torrt! Plasticks tål vatten och är på sin plats även i badkaret."
Det här är bara några av de UNDERBARA sakerna de har på sidan!



PLÅNBÖCKER

Jag ÄLSKAR dessa plånböcker, de står högt upp på min egen önskelista.
Det här är tre av mina favoriter.
Läs gärna mer om dem på sidan också!!     
Eller kika in:
http://www.youtube.com/v/793vgXot6sw&hl=sv&fs=1&


Jag HAR mer att skriva, men det kommer i Februari, för Februaris presentförslag kommer från just Adisgladis!!


2010-01-30 @ 13:02:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

Själv lärde jag mig cykla utan stödhjul, sparkade mig fram på vanliga cykeln tills det gick, ungefär samma sak och då måste man inte köpta 2 cyklar :)

2010-01-31 @ 12:30:54
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback