Tack Sara!

"Så trevlig med alla tillsatser =(
Nä, är mindre rädd att mina barn får i sig (riktigt) fett och mindre mängder vanligt socker än färg- smak- och stabiliseringsämnen. Det finns även ett samband mellan tidig pubertet och mycket jäst i maten (vitt bröd mm) eftersom det blir ungefär samma effekt som att övergödsla en växt.

Du har en jättefin och intressant blogg Kicki!"


Tack!
Mycket intressant! Jag håller med. Även om jag fortfarande försöker undvika socker så mycket som möjligt åt min dotter så är det inte lika livsviktigt längre, inte i mindre mängder.. då det är som du säger, mycket värre med alla dessa härliga tillsatsämnen.  Vi äter så mycket grovt som möjligt här hemma,men jag visste faktiskt inte om sambandet med tidig pubertet. Tack för det också!
2010-03-27 @ 07:54:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback