Konstig känsla..

Ärligheten rinner ur mig.. jag skriver mer än jag borde.
En konstig ny känsla har kommit till mig.. som ett oväntat brev med posten.
Ingen bra känsla.
Någon slags avundsjuka på alla som har det bra i deras förhållande.
Alla ni som har fått erat andra barn.
Alla ni som har ett tryggt och stabilt förhållande.
Något slags litet hat kommer smygandes när jag ser alla pluttinuttiga foton på facebook.
Är det detta som är bitterhet? Eller vad är det här? Och hur blir man av med det?
Ps. Jag hatar er..






...inte det minsta. Egentligen. Jag har så mycket kärlek att ge, och jag kan aldrig hata.
2011-08-20 @ 09:49:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tycker att man har rätt att skriva hur man tycker och känner. Det är trots allt din blogg och dina ord.

2011-08-20 @ 11:39:05
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Erika

Snart är det du som står där med allt du önskar dig. Och alla andra hatar ;)

2011-08-20 @ 13:06:10
Postat av: Annelie

Jag älskar dig min fina <3 Hoppas du kan komma imorgon <3

2011-08-20 @ 14:49:48
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Postat av: Lena S

Jag känner igen den där känslan, även fast jag är mitt i allt det där braiga. Men jag tror det lite är människans natur att liksom aldrig vara nöjd. Vilket både är på gott och på ont. Sen har vi ju alla våra svackor som gör oss mer mottagliga för negativa tankar. Trots att man har det bra. Men det är bra att du skriver sånt här. Det bevisar bara, tycker jag, vilken enastående människa du är. Som ser sig själv ur olika perspektiv och är ärlig med det.



Go Kicki säger jag bara!!

2011-08-21 @ 17:36:23
URL: http://gopublic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback