Tänk ENDAST på dig själv!

Nu får jag igen för att vara schysst.. tydligen är det inte bra att ställa upp.
Verkar som att jag kanske blir utan jobb en del i sommar.

Jag vart erbjuden heltid av chefen i torvalla, men tackade ändå JA till andra stället..
Det innebar mindre timmar och sämre tider.
Men bättre för dom barnen att ha någon dom känner, och med fördelen att jag kan ta med mitt eget barn.
Men så har antalet barn minskat, och jag verkar riskera att bli utan jobb delar av sommaren.
Hur kunde jag? Jag måste ju kunna försörja mitt barn!
Det var ju gränspuck redan med den lilla tid dom erbjudit.. och jag VET ju att chefen i Torvalla är helpålitlig!
Ja vi får väl se.
Vi kanske kan lösa det.
2011-07-11 @ 22:21:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tirja

Nej va dåligt :O

Hoppas verkligen det löser sig!!!!

Kramar!

2011-07-11 @ 23:55:08
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback