Den perfekta tjejkvällen :)

Först hade jag ju tjejkväll med två bustrollsgulleungssnuttisar.. :P
Vi busade och sprang och lekte och dom bara skrek av glädje ^^
Sen hade dom "Spott med liten leksak" i vardagsrummet.. då morrade jag! Ajjabajja! Inte okej!
Efter det vart det bråk och tjaffs.. ena tjejen: "Då vill inte jag leka med DIG" och två minuter senare lekte dom igen och sen nästa tjej "Då vill inte JAG leka med DIG!!!" Och gråt och grin.. då sa jag åt dom att städa istället, och det gjorde dom! Sen bolibompa med popcorn :) Sen kollade vi på Bärgarn och jag gjorde jordgubb- och vaniljsmoothie oss.
Då dyker Therese o Johanna upp, mina två stora gulleungssnuttisar :P
Klockan hade redan blivit 20.30, så barnen fick gå och krypa ner i sängen. Dom bestämde sig för att ligga skavfötters på en madrass på golvet :) Det jättebra.. klockan 21 hörde Therese (?) att Agnes låg och sjöng för Liv.
Så jäkla gulligt!! Men där i kring somnade dom :)
Sen var det skrattkalas fram till 00.30!!! Guuuud vad jag fick skratta! Helt sjukt!
Somnde kring 01.00.. men 03.00 ville Agnes upp...
"Liv vaknar inte!"
"VA! Nej men det är väl klart!! Det är ju NATT!!"
"Neeeej.. jag vill inte sova mer"
Hon fick kliva upp till sin egen säng och där somnade hon om.
05.30 ville hon upp igen, då låg hon och grät.. liten.
Då fick hon komma och lägga sig hos mig.. låg och pratade i en halvtimme, 45 minuter, sen sov vi till 8.30!!

Nu har vi just ätit en liten frukost så vi ska orka en lunch strax. Jag och Agnes ska på kalas 12!! :D
2011-11-05 @ 09:39:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback