I´m back..

Det har varit en period nu när jag inte kännt mig som mig själv.. det har känts konstigt, som att jag inte har vetat hur jag ska bete mig. Jag har inte kännt mig riktigt hemma i mina egna kläder.
Jag har kännt mig liten och nära att gå sönder. Jag har haft en stämpel av "Fragile" över hela mig.
Men nu börjar jag känna mig som mig själv igen.
Jag står för vad jag tycker, och jag är stolt över mig själv!
Jag väljer inga andra spår än mina egna bara för att alla andra tycker att det ska vara så.
Stark, jag är stark i mig själv.
Nu ska jag fortsätta träna benen innan jag lägger mig. För ett hälsosamt liv!
Något jag försöker lära mig: Tänka mer på mig själv, ta bättre hand om mig själv.
Tips till alla: Ta hand om er själva!!
KÄRLEK till alla.
2011-11-02 @ 22:23:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Granna

Kramis!

2011-11-04 @ 13:26:19
Postat av: Tirja

Det är bra gumman, för att allt ska funka måste ju du må bra och känna dig som dig själv!



Du ska vara stolt över den du är!



För det finns ingen annan du!



Kram

2011-11-04 @ 14:36:52
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback