Vegankäket idag..

Jag förstår att inlägget "Den smakförstörda konsumenten", var lite förrvirrande. 
Jag ser det i efterhand. Jag menade INTE att Sia-glassen var en bra glass! Snarare tvärtom.. lika dålig som någon annan glass, oavsett pris :)

Dagens mat vart:
Frukost: Rågflingegröt med havremjölk, kanel, banan, russin och solrosfrön.
Mellanmål: 1 Clementin
Lunch: Potatis- och purjolökssoppa
Mellanmål: -
Middag: Grönsakswok med kokosmjölk och curry och matvete.
Kvällsmål: Fruktsallad med riven mörk choklad och mandelspån.
Förutom mackorna jag tryckte så var maten Vegan-stämplad!
Upptäckte dock att jag äter vegankäk rätt ofta då jag äter det mesta utan laktos eller mjölk!

2011-11-01 @ 19:47:29 Djur&Natur Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica

gott. vad härligt det är att läsa din blogg och bli lite inspirerad då jag själv inte orkar för tillfället, heja dig!

2011-11-02 @ 00:18:46
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback