Frukost med hjärtat mitt

Solens strålar skiner in genom fönstret och det ser ut att bli en underbar dag.
Till frukost åt vi mackor med avokado, sallad och gurka.
Och till det serverades sommarsmoothie och honungsmelon.
Ingen dålig frukost, om jag får säga det själv.
Nu ska Agnes på dagis och jag ska skynda mig ner på stan för en körlektion.
Efter körlektionen ska jag snabbt ta mig till torvalla på jobb, och när jobbet är slut ska jag direkt på teorilektion.
Efter teorilektionen ska jag hämta Agnes hos Pether.
Och hur jag ska hinna äta under dagen vet jag inte än, men det löser sig väl.
Ha en bra dag!
Kärlek!
2011-09-21 @ 08:45:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tirja

Jo det blev ju bättre morgon nu när man fått ut och motionerat, men jag va riktigt trött när lillen tyckte att vi skulle kliva upp ^^



Ni verkar också ha haft en riktigt bra morgon :D



Hoppas du hinner med att äta underdagen nu!



Kramar

2011-09-21 @ 10:04:20
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback