Fina människor!

Tänk vad fina ni är! Tack för alla kommentarer!
Jag går på Andersonz trafikskola. Får väl se hur det går. 
Ska sätta igång att börja övningsköra snart igen och plugga lite mer.. inte ge upp nu.
-
Natten som var vart utan sömn. Agnes vaknade och skrek flera gånger. Hon verkade däremot inte vakna.
Varje gång jag kom in dit så svarade hon inte ens.
Sen hade jag "någon" i sängen brevid mig som inte kunde ligga still. 
Tillslut grät jag nästan.
MEN.. upp 6 och gratta Agnes med fika på sängen, sång och paket! <3
Iväg på jobbet. (som jag b.t.w älskar! Fantastisk avdelning!)
Hem och baka klart tårtan och fira Agnes hela dagen och kvällen!
Många kom och grattade Agnes, och hon fick SUPERFINA presenter!!!
Gud vad fina människor hon har omkring sig, min Agnes! <3
Och OM jag kunde förklara min kärlek för henne.... Obeskrivligt.
Jag längtar till morgondagen då vi ses igen! <3
Kan för allt i världen inte förstå dom som VILL ha barnen längre på förskolan eller som skickar dom halvsjuka eller som på något sätt VÄLJER att förlora tid med sina barn... jag är ledsen.. men jag förstår inte.
2012-04-03 @ 22:28:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tirja

Nej du inte jag heller, just nu har jag sån ångest över att jag har han där dom tiderna han är där, men jag tröstar mig med att det är bara den här korta perioden nu, sen kommer han ju vara hemma med mig igen mest! (skickar ju dock aldrig dit han om han är sjuk, och har han alltid hemma extra om han inte är pigg så lite kredd får jag ta ;) haha) Bara jag slutar vara så gravid och trött och sjukt tråkig mamma så kommer det ju bli bättre! Det är ju tur han trivs där han är! Annars hade jag nog fått legat hemma och försökt roa han iaf!



Och det va så trevligt och mysigt att få komma och gratta Agnes idag! <3



Och angående körkortet så är jag helt övertygad om att du kommer klara det, precis som jag vet att jag kommer göra det. Det är helt okej att det tar lite tid, och att man inte klarar av det på första försöket. Huvudsaken är ju att man inte ger upp!



Kram <3

2012-04-03 @ 22:54:38
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men Isak har väl inte jättelånga dagar?

Och du har ju iaf honom varje vecka.. inte varannan som mig.

Ja, det var riktigt trevligt!

Tack!!! Jag ska inte ge upp! <3

2012-04-04 @ 16:34:02
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback