Påsk 2012

Påsken i Tvärsele! Den lilla korta stunden vi hann vara där...
Liv var ju magsjuk på måndag, gick på djungelhuset på tisdag, och kom till oss på onsdag.
Och eftersom jag inte tror hon var helt kry när hon var på djungelhuset så kan jag tänka mig att det var p.g.a att immunförsvaret var nere som hon vart sjuk direkt igen.
Hon låg och hostade hela nätterna, så var tvugna att åka hem, då ingen av oss fick sova alls.
Agnes låg vaken kunde inte sova heller.. hon vaknade vid 00.00 och berättade att hon inte kunde sova för Livs hosta... och då hade vi inte ens hunnit somna än.
4 små chokladägg var fick barnen i påskäggen av oss, cashewnötter, småfolk-kex och en varsin klocka.
Men vad gjorde vi då? 
Vi var ute mest hela tiden :) 
Vi gick på upptäcksfärd, letade efter spår, gissade bajset, åkte stora backar!
Jag och Ronny testade skägg av lav, och så hade vi en liten lavråtta som vi tog hand om ;)
Vi hittade sop-påsar att åka på, barnen pimplade, åkte skoter, med mera! :)
Inne pysslade vi och mös! 
Momman och moffan bjöd på mat flera gånger :)
2012-04-19 @ 19:40:19 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Granna

Härliga bilder! Vill också vara i en stuga!

2012-04-20 @ 22:27:20
Postat av: Sarah

Vad mysigt ni verkar ha haft det ändå :) Fina bilder :) Puss!

2012-04-21 @ 19:53:12
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback