Helgen som är..

Skriver kanske inte så mycket just nu.. tider räcker inte till! 
Helgen har varit fantastisk!
Veckan har också varit bra.
-
I torsdags jobbade jag å Galaxen. Ny chef, och nya tag!
Jag älskade att vara där!
Såg att det äntligen fanns dörrar, och nya regler och mycket annat av just det jag sa att vi skulle ta tag i.
Och chefen verkar så j*kla bra.
Undebart!
-
I Fredags var vi först på kykis sen vidare till Jamtli (Ö.F) och efter det mös vi hemma :)
Tog en skön långpromenad på en timme i riktigt rask takt (höll på att frysa ihjäl)
-
-
Lördag: BHP, lek och grilla burgare. Sen kalas hos Rosalinn!
Mera lek hemma och en timmes promenad med Tinja på kvällen.. helt underbart.
Klädde mig med underställ under kläderna jag hade på fredagen när jag gick, men inte bättre alls..
Alldeles för lite kläder.
Ronny hyrde en film som vi kikade på, men det var så sent så jag bara somnade. :(
-
-
Idag: Sovmorgon.. barnen gjorde frukost! <3 first time! Lovely! 
Snart: Knatteskutt på Yoga shala!
-
2012-02-26 @ 11:48:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter härligt! :)

2012-02-26 @ 19:49:43
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja nu får du gilla ofta ;)hehe..



Jo jag beställer mycket från internet. Och senast igår satt jag och funderade över ett inlägg om mina favvo web-shoppar! Ska försöka få till ett i morgon =)



Men annars är de länkar jag har på min blogg ett hett tips!

2012-02-28 @ 21:30:04
URL: http://gopublic.devote.se
Postat av: Lena

Nu är inlägget uppe!! =) Hoppas du blir hjälpt av det.

KRAM

2012-03-01 @ 11:14:52
URL: http://gopublic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback