Mens vid tre års ålder!

När ska vi förstå??
NÄR ska vi inse att vi misshandlar oss själva och alla omkring oss??
Med alla kemikalier och farliga ämnen vi får i oss genom mat och allt runt omkring.
Vi har smink, farliga ämnen i krämer och i kläder, nya soffor, mattor, möbler av alla slag.
Vi använder skurmedel, diskmedel, tvättmedel, sprayer som rengörningsmedel.
-
Vi dödar eller förgiftar våra djur.. våran föda.
Fiskarna blir sterila och missbildade med allt som går ut i sjön.
Vi äter fisken. Vi ger fisken till våra barn.
Och plötsligt har vi själva ätit skiten vi spolat ut.
-
Jag kan skriva ett lååååångt inlägg om det här, men jag väljer att inte göra det eftersom jag gärna ser att ni ska orka läsa.
-
Jag svarar mer än gärna både på frågor och är gärna med och diskuterar! 
Vart står du?? Vad tycker du?!?
-
Jag skyller absolut inte på DESSA föräldrar.. men kanske allt, och alla omkring henne..
...Kanske åt flickans mormor något och passade det vidare...??
Kanske litade vi på att det nya vaccinet var bra... det som senare förbjöds..
Kanske åt vi en medcin som inte var färdigtestad?
Kanske bekämpningsmedlet i maten?...
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/efter_tio?title=lina_fick_mens_nar_hon_var_tre_ar&videoid=2156101
2012-02-13 @ 19:16:25 Djur&Natur Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback