Hemma igen!

Nu är jag i mitt vacka vinterland igen... det var otroligt skönt med snöfria vägar, solsken, värme, ny miljö, och allt vad Malta var! Men gröten jag åt hos Granna när jag kommit hem till Sverige... gode gud vad jag saknat den.. och all annan riktig mat! Åt INTE till Malta om ni är ute efter materfarenhet! Eller ja, det går ju säkert att hitta de bra resturangerna med bra mat också, men det kommer att ta tid, och det kommer att kosta, och det kommer vara svårt.
Det kommer att komma bilder också.. men jag har inte alla än.. så.. om några dagar!
Bland det värsta på resan var att jag halklade i duschen efter att jag gymmat, trots stora skytlar "Slippery when wet!!" och jag har fortfarande ont i axeln och ner över armen. Kanske blir att uppsöka läkare till veckan.
Nu ska jag lägga mig och drömma mig tillbaka till solen....
2012-01-28 @ 23:22:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena S

Skönt att ha dig "hemma" igen :) väntar med spänning på alla bilder!!

2012-01-29 @ 19:45:43
URL: http://gopublic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback