Nytt ord i Svenskan: Ogravid!

Lite less!
Under hela graviditeten med Agnes hade jag knappt några cravings ALLS... nu är det heeela tiden, och det är JOBBIGT. 
Jag är liksom SKENGRAVID... magen sväller, brösten ömmar, illamående, och yrsel.. men Aldrig någon bebi där inne! (Och vi försöker inte heller, NEJ!)
Men: "Den här gången MÅSTE jag vara gravid" är tankar som kommer nästan var och varannan månad känns det som! Det är orättvist! Jag VILL inte!! Jag ORKAR inte!! Jag orkar inte känna ett uns av hopp och lycka när det absolut aldrig är så! 
Och Varför är det så här???
Är det för att jag vill? 
Är det min kropp som skriker efter en till? 
VARFÖR??

Kvällens jobbiga cravings: JORDGUBBAR! Jag skulle kunna.. göra mycket (!) för ett gäng jordgubbar just nu alltså!!!
GE MIG!!!! :( 


SÅ JÄ*LA OGRAVID!!!!

Ge mig min bebi tillbaka... och ett gäng jordgubbar TACK.

2012-06-20 @ 20:43:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Granna

Men håll ut, snart är det säkert en liten plutt därinne! KRAMAR

2012-06-20 @ 21:13:34
Postat av: Anna

ta med ronny hit å hälsa på bäbis.. så blir han säkert sugen på en till.. =)

2012-06-20 @ 21:21:59
Postat av: Kicki

GRANNA, Det BLIR ingen bebi!!!

Jag vill inte ha barn med någon som inte vill.

:´(



Anna: Skulle inte tro att det hjälper... han vill inte.. och jag vet inte om jag vill just nu heller.. även fast jag vill..

2012-06-20 @ 21:36:46
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Granna

Men.. Kramar och kärlek och pussar!!

2012-06-21 @ 17:00:06
Postat av: Annelie

Jobbigt :(

Men du har min lilla bebis iaf, även om det är dåligt substitut!

2012-06-21 @ 20:06:04
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback