MIN dag!

Kaffe & smörgås på säng önskar jag mig oftare än en gång om år faktiskt.
Och med entusiasm. Engagemang. Glädje. Utan "måste"

Strax innan fem kom lilla älsklings-A och väckte mig.. jag som trodde jag skulle få sovmorgon!
Hon kröp ner brevid mig och mös en halvtimme innan hon bestämde sig för att kliva upp och kolla på tv.
Ingen frukost på sängen och jag började bli vrålhungrig... två timmar senare frågade jag om jag skulle kliva upp?.. och det behövde jag inte..

Efter kaffe och macka på sängen fortsatte frukosten vid bordet.. det fanns massor av frukt, som jag ÄLSKAR.
Sen gjorde jag och Ronny en marängtårta med jordgubbar, vindruvor och vit choklad.

Mamma kom strax innan 10 och roffade med sig Agnes!
Dom kom tillbaka efter en liten stund med ett litet paket!
Agnes är viljestark.. hon skulle köpa en klänning och ett hårspänne till mig! PUNKT SLUT. :P
Sen rullade det på med fikafrämmande ;)
Fina presenter!
2012-06-03 @ 16:04:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica

men myyyys, robin brukar ge mig frukost på sängen varje helg det är typ det bästa som finns :) har lite strul med bilen så får helst inte köra den alls innan jag lämnat in den men ska kanske in på onsdag eller torsdag, jobbar du då? vore kul om vi hann ses så jag fick ge dig en födelsedagskram :) och det där med kläder, handlar typ aldrig på internet, brukade göra det på ellos förut men det är i princip noll kvalitet på dom kläderna. Junkyard har annars en del schyssta grejer samt en del eko (om man är halvrik) och HM har mycket ekologiskt, och det är väl den av "kedjorna" som kommit längst i sitt användande av organisk bomull vad jag vet. Så go for it :)

2012-06-04 @ 03:24:13
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Kicki

VARJE HELG!? Skojja!? Ja en del har tur ;)

Tack :)

Önskar att jag hade tålamod att gå på stan, men tydligen hade jag inte tålamod att kolla på hemsidor heller! Jag får helt enkelt vara utan kläder ;)

2012-06-04 @ 11:50:02
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback