Kläder?

Under gårdagens samtal med mor fick jag veta att jag inte skulle få någon present av henne på min födelsedag, men att jag däremot skulle få behålla lite av pengarna som jag får när jag säljer hennes prylar, gjorde att jag lite snabbt var tvungen att lista ut vad jag ville köpa till mig själv... från mamma alltså ;)

Åh vad jag funderade!
Jag vill ha.... en ångkokare!
..och en ny vattenkokare eftesom min gått sönder...
...och nya skor behöver jag verkligen då jag inte ens har några hela!!!!
...nya kläder skulle inte sitta fel, då jag faktiskt börjar bli less på att ha för stora kläder...
..men jag vill ha en badkudde också..
..och nytt smink UTAN kemikalier..
..OSV, OSV...


Jag bestämde mig för att köpa nya skor, något nytt plagg och lite nytt smink.. bara till mig själv liksom!
Hittade jag några skor? Nope...
Hittade jag några kläder? Inte ett plagg..
Smink då? Ja, men pengarna räckte inte långt där.. en läppenna & en ögonbrynspenna.. 

Nu vill jag ha hjälp att hitta DOM BÄSTA SIDORNA FÖR SKOR & KLÄDER!!! 
HJÄLP MIG!
Snälla alla läsare, ÖS PÅ!
2012-05-27 @ 21:46:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad vill du ha för typ av kläder då?



Ellos, Nelly och h&m är de jag beställer ifrån när jag inte köper secondhand. Kolla deras rea utbud, brukar vara ganska bra.

2012-05-27 @ 23:10:44
URL: http://gopublic.devote.se
Postat av: Kicki

Tack snälla Lena, du är iallafall trogen! <3

2012-05-31 @ 21:46:53
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Granna

Jag köper aldrig kläder på nätet så kan inte rekommendera något ju ;-)

2012-06-01 @ 18:24:30
Postat av: Annelie

Grattis på födelsedagen!!!

Angående kläder så brukar Ellos vara bra :)

Puss och kram!

2012-06-02 @ 09:25:20
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Postat av: Linda

Häääj :)

Jag skulle nog vilja rekommendera Tradera

Där kan man hitta en uppsjö av kläder

Så väl begagnade som nya,och verkligen till fynd pris.

Får gratulera dig fina i efterskott :)



Värme och Kärlek/Linda

2012-07-10 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback